طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد
سرخط خبرها

وصال فوتبال دوستان با توپ و دروازه زیر سایه کرونا| نوبت به ورزشگاه‌ها رسید

  • کد خبر: ۸۸۸۲۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
وصال فوتبال دوستان با توپ و دروازه زیر سایه کرونا| نوبت به ورزشگاه‌ها رسید
صندلی‌های ورزشگاه آزادی از صندلی‌های سالن سینما و تئاتر و اتاقک‌های مترو و اتوبوس عقب مانده بودند و همچنان در استادیوم ها به روی علاقه‌مندان بسته بود.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ صندلی‌های ورزشگاه آزادی از صندلی‌های سالن سینما و تئاتر و اتاقک‌های مترو و اتوبوس عقب مانده بودند. کرونا وقفه بلندمدتی بین اهل ورزش و اهل هنر با دنیای موردعلاقه شان انداخته بود، اما زورش بیشتر از همه به ورزشگاه‌ها رسید و عشاق فوتبال. کسانی که تماشای یک توپ درون یک محوطه سبز رنگ که مدام از یک طرف به طرف دیگر می‌رود، از هر چیزی برایشان حیاتی‌تر و حال خوب کن‌تر است. حالا، اما بالاخره بعد از حدود ۲ سال یا ۲۲ ماه، این طلسم شکسته شد و در‌های ورزشگاه آزادی به روی فوتبال دوستان باز شد، با بازی استقلال تهران و نساجی مازندران.

اتفاقی که رخ داد، اما به علت اینکه همچنان زیر سایه کرونا قرار گرفته است، حاشیه‌هایی را هم ایجاد کرد. این اتفاقات پیرامونی، اما فقط به دلیل وجود کرونا نبود و مشابه بسیاری از اوقات دیگر، نبود یک مدیریت خوب، حسابی به آن دامن زد. بعد از اینکه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هواداران فوتبال می ‎ توانند تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند، باشگاه نساجی هم با انتشار پیامی از ذخیره بلیت اینترنتی خبر داد و نوشت: «فروش اینترنتی بلیت بازی با ظرفیت ۵ هزار نفر آغاز شد.

لطف کنید و بلیت را اینترنتی تهیه کنید. با شناسه واکسیناسیون دز دوم می‌توانید وارد ورزشگاه شوید. ۵۰۰ نفر ظرفیت هواداران نساجی مازندران. ورود به ورزشگاه از در شرقی.» این در حالی بود که کمتر از ۲۴ ساعت مانده به آغاز بازی، هنوز سامانه‌ای برای فروش بلیت یا احراز هویت افرادی که دو دز واکسن دریافت کردند اعلام نشده بود. پیش از این نیز، ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد؛ تنها افرادی که به تزریق هر دو دز واکسن اقدام کرده اند، در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند.

این داستان زمانی جالب‌تر شد که اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه، بدون توجه به اصل قضیه، به صورت متمرکز در یک قسمت از ورزشگاه نشستند و انگار نه انگار که یکی از دلایل حضور کمتر از ظرفیت تماشاگران؛ این بوده که فاصله فیزیکی رعایت شود. موضوع باز هم به اینجا ختم نشد و افزون بر این، جمعیت زیادی هم پشت در‌های شرقی استادیوم ازدحام کردند. اتفاقی که دوباره ثابت کرد تنها این اهمیت ندارد که اتفاق مدنظر رخ بدهد، بلکه چگونه رخ دادن آن و مدیریت آن هم از اوجب واجبات است، به ویژه در شرایطی که هر سهل انگاری و بی توجهی می‌تواند ثمره کلی تلاش و صبوری در برابر کرونا را به سرعت به باد دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->